Veronika mondja

Veronika mondja

9 dolog, amit eddig elértem

2019. május 07. - Veronika Vass

Már egy ideje úton vagyok, és néha jól esik visszatekinteni. Ha az ember látja a haladását egyről a kettőre, akkor sokkal szívesebben gyürkőzik neki a még előtte álló kihívásoknak.

 

Amiket én vettem észre59682621_1599319406868508_5902431069352755200_n.jpg

  • Nem veszek mindent magamra, átlátom a helyzeteket
  • Jobban tudom érezni magam a bőrömben még stresszhelyzetekben is
  • Nem akarok állandóan meglépni a saját életemből
  • Nem érzem szükségét, hogy legyőzzek másokat
  • Jobbak a kapcsolataim
  • Több időm van, hatékonyabb vagyok
  • Nem ragadok le jelentéktelen, bosszantó dolgokon
  • Nem tartok haragot
  • Magabiztosabb, kiegyensúlyozottabb lettem

 

Amit mások mondtak rólam azóta

  • Nyugodtabb lettem
  • Jobb fej lettem
  • Jó velem beszélgetni
  • Tiszteletre méltó a kisugárzásom
  • Azért akar fejlődni, amit rajtam lát
  • Megtaláltam a helyem

 

Ez egy elég hosszú út eredménye és még nem ért véget. Sőt, nem is ott kezdődött, ahol kezdődött!

A legnagyobb szerencsénk az, hogy egy olyan világban élünk, ahol mindennel lehet valamit tenni.

Te honnan állnál neki? Ha még nem gondolkoztál rajta, derítsd ki itt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://veronikamondja.blog.hu/api/trackback/id/tr8314812524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása