Veronika mondja

Veronika mondja

Örökös

2019. február 28. - Veronika Vass

52792982_794423467579794_6443354317356269568_n.jpgEzidáig fél életen át az elől menekültem, hogy örökös vagyok.

Ez határozta meg az életemet, ez határozta meg az irányt, amit választanom "kellett", ez volt az, amiért szerettek, amiért utáltak, amiért sajnáltak és amiért irigyeltek.

Emiatt voltam a figyelem központjában és emiatt kezdtem menekülni. Emiatt éreztem úgy, hogy folyamatosan tisztáznom kell magam, hiszen nagyjából semmit nem tudtam magamra venni, amit ezzel kapcsolatban rólam gondoltak. Igazából már magam sem tudtam ki vagyok, hogy kivé tett ez a folyamat.

 

Amikor 17 éves voltam, fater meghalt és hagyott ránk néhány dolgot. Vagyont, tartozást, káoszt, soha vissza nem térő beszélgetéseket, lezáratlan vitákat és egy sor kérdést, hogy ki is volt amúgy ő...

Azt, hogy meghalt, fél Dunaújváros tudta. Mindenki állatira figyelte, hogy mi lesz velünk. Egyáltalán nem voltunk erre felkészülve, mivel csak 43 éves volt. Fater nagyon tudott keverni, voltak jó húzásai, de nem hiszem, hogy valaha felmerült volna bárkiben, hogy mi mihez kezdenénk mindazzal, amit ő elért. Még messze lett volna annak az ideje, hogy bármit át akarjon adni, hiszen fiatalkorúak voltunk.

Én a magam részéről azt mondom, hogy a lehető legrosszabb döntéseket hoztam ezzel kapcsolatban.

 A következő pár posztban erről fogok írni...

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://veronikamondja.blog.hu/api/trackback/id/tr2114630768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása